GREEN GRAY RED
ورود به سایت ثبت نام

ايجاد حساب کاربري

فیلدهایی که با علامت * مشخص شده اند الزامی می باشند
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تایید رمز عبور *
آدرس ایمیل *
تایید آدرس ایمیل *

غم‌انگیزترین انیمه‌های تاریخ

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 میانگین امتیاز 4.90 (5 رای)

 

کلیپ «غم‌انگیز‌ترین انیمه‌های تاریخ»

«لینک دانلود»‬‬ (‪(48.10 MB :حجم فایل

 

 

از «هوا» تا «کلاند»


توضیحات: این روزها انیمه‌ها (انیمیشن‌های ژاپنی که از طراحی و سبک و سیاق خاص برخوردارند) در سراسر جهان طرفداران فراوانی دارند. چه دوست داشته باشیم و چه متنفر باشیم، سوژه‌ و درونمایۀ برخی از انیمه‌ها تلخ، تاریک و غم‌انگیز است. به همین مناسبت بر آن شدیم تا فهرستی از «غم‌انگیزترین انیمه‌های تاریخ» را به شما عزیزان ارائه نماییم.

آثار منتخب این بخش عبارتند از:

10) هوا (2005)
9) آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم (2011)
8) انجل بیتز (2010)
7) موبایل سوت گاندام 0080: جنگ کوچک (1989)
6) خاطرات پلاستیکی (2015)
5) نانا (2006)
4) توکیو 8 ریشتر (2009)
3) دروغ آوریل (15-2014)
2) مدفن کرم‌های شب‌تاب (1988)
1) کلانَد: پس از داستان (09-2008)

نکته: ویدئوی ارائه شده در این بخش از وب‌سایت «watchmojo.com» استخراج گشته و محتوای آن به صورت اختصاصی توسط وب‌سایت «جاکارتونی» ترجمه، آماده‌سازی و عرضه گردیده است.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا با فهرستِ منتخبِ ارائه شده موافقید؟ از نظر شما، چه آثار دیگری می‌توانستند در فهرست منتخب گنجانده شوند؟ نظرها و سلایق خود را از طریق بخش «دیدگاه‌ها» (پایین صفحه) با ما در میان بگذارید.

 

 

 

دیدگاه‌ها  

 
0 # علیرضا محمدزاده 1397-08-24 15:49
ممنون بابت پاسخ کاملتان حرف شما درست اما انیمیشن هایی هست که همان چند سکانس غمگین بر کل انیمیشن و مخاطبان تاثیر می گذارد. البته خواسته کمی زیادی بوده است بنابراین از شما خواهش دارم در صورت توان مقاله ای در مورد غمگین ترین سکانس و صحنه های انیمیشن های سینمایی و فیلم های کودک و نوجوان بنویسید
انشاالله همیشه موفق باشید
پاسخ دادن | گزارش تخلف
 
 
0 # جاکارتونی 1397-08-24 19:35
تشکر مجدد از اظهار لطف شما.
ما هم برای شما آرزوی موفقیت داریم.
چنانچه برایمان مقدور باشد، در آینده به درخواست شما رسیدگی خواهیم کرد. البته همان طور که قبلاً اشاره شد، با توجه به اقتضائات سایت، نمی‌توانیم قول قطعی بدهیم که این امر در آیندۀ نزدیک امکان‌پذیر خواهد بود. با این وجود، باز هم از همراهی و درک متقابل شما سپاسگزاریم.
پاسخ دادن | گزارش تخلف
 
 
0 # علیرضا محمدزاده 1397-08-21 15:46
سلام لطفا مقاله ای جدا در مورد انیمیشن باب اسفنجی و یا غمگین ترین انیمیشن های سینمایی و فیلم های کودک یا تراژدیک ترین شخصیت های کارتونی بنویسید با تشکر از زحمات بسیار شما برای رسیدگی به نظر کاربران
پاسخ دادن | گزارش تخلف
 
 
0 # جاکارتونی 1397-08-21 20:08
سلام بر شما.
ممنون از اظهار لطفتان.
دوست گرامی پیش‌تر در سایت «جاکارتونی» مطلبی پیرامون انیمیشن «باب اسفنجی» کار شده است. این مطلب را در لینک زیر می‌توانید بیابید:

jacartooni.com/tv-animation-series/124-spongebob-squarepants-1999
حتی پیرامون خودِ شخصیت «باب اسفنجی» نیز مطلبی جداگانه تهیه شده که این مطلب هم از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:
jacartooni.com/animation-characters/109-spongebob-squarepants

اما پیرامون «غمگین‌ترین انیمیشن سینمایی» یا «تراژیک‌ترین شخصیت‌های کارتونی» که اشاره کردید باید توضیحاتی خدمت شما عرض شود.
دوست گرامی اصولاً در دنیای انیمیشن، به خاطر ویژگی‌های خاص این عرصه و همچنین قشر اصلی مخاطبانش که اکثراً افراد کودک و نوجوان هستند،‌ کمتر می‌توان سوژه‌های شدیداً غم‌انگیز و تلخ یافت (برخلاف دنیای واقع‌گرایانۀ فیلم‌ها و آثار سینماییِ مخصوص اقشار بزرگسال).
با این وصف، مطلبی که در این بخش ارائه شده، به آثار انیمه اختصاص یافته که قشر بیشتری از مخاطبان بزرگسال پیگیر آن‌ها هستند و طبعاً پتانسیل کار کردن بر روی سوژه‌های تلخ و غم‌انگیز در آن‌ها بیشتر است.
البته این بدان معنا نیست که در آثار انیمیشنی هیچ اثری از غم و غصه و تراژدی نیست. اتفاقاً بر عکس، در بسیاری از آثار انیمیشنی لحظات تلخ و غم‌انگیز وجود دارد ولی اینکه بتوان از این قبیل آثار به عنوان آثاری کاملاً «غم‌انگیز» یاد کرد و نسبت به انتخاب «غم‌انگیزترینِ این آثار» اقدام نمود، شاید کار چندان درست و به‌صلاحی نباشد. به عنوان مثال، انیمیشنی چون «پشت و رو» (Indside Out) دارای تعدادی صحنه و لحظۀ بسیار غم‌انگیز است ولی با در نظر گرفتن جمیع جهات، نمی‌توان ماهیت کلی این اثر را «غم‌انگیز» استنباط کرد. (اطلاعات تکمیلی پیرامون این اثر: jacartooni.com/animation-movies/703-inside-out-2015)
از دیگر سو، منکر این قضیه هم نیستیم که ممکن است آثاری وجود داشته باشند که از لحاظ ماهیت به صورت مطلق تلخ و غم‌انگیز محسوب شوند، ولی توجه داشته باشید که این آثار خاص، از لحاظ محتوایی و فرهنگی اصلاً مناسب معرفی شدن از طریق یک سایت عمومی مانند «جاکارتونی» نیستند. این قبیل آثار، محتوایی کاملاً بزرگسالانه دارند و حتی ممکن است در آن‌ها صحنه‌های متعدد غیراخلاقی و جنبه‌های خلاف عُرف فرهنگِ ما ایرانیان وجود داشته باشد.
لازم به ذکر است، مطلبی هم که در این بخش تحت عنوان «غم‌انگیزترین انیمه‌های تاریخ» ارائه شده، چندان باب میل و سلیقۀ دست‌اندرکاران سایت «جاکارتونی‌» نیست و صرفاً بنا به درخواست قبلی شما دوست عزیز نسبت به ترجمۀ اختصاصی و ارائۀ این مطلب اقدام شده است.
با تمام این اوصاف، چنانچه در آینده مقدور باشد که بتوانیم در زمینۀ گردآوری محتوای موردِ نظرِ شما به یک جمع‌بندی مناسب و قابل عرضه به مخاطب عام برسیم، نسبت به اجابت درخواست شما و ارائۀ مطلبی مستقل و اختصاصی اقدام خواهیم کرد (البته نه در آینده‌ای نزدیک، چون مطلب «غم‌انگیزترین انیمه‌های تاریخ» به تازگی منتشر شده و قصد نداریم مطالب ما به سمت سوژه‌های یکنواخت و مشابه پیش بروند).
امیدواریم ما را درک کنید و عذر ما را بپذیرید.
شرمنده که این پیام کمی طولانی شد.
برای شما آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم کماکان یار و همراه ما باقی بمانید.
پاسخ دادن | گزارش تخلف
 

نوشتن دیدگاه

- برای اینکه بتوانید دیدگاه خود را بدون نیاز به تأیید منتشر سازید، ابتدا به صورت «کاربرِ عضو» وارد سایت شده و سپس دیدگاه خود را ارسال نمایید. در صورتی که عضو نیستید، ابتدا در سایت ثبت نام نمایید.
- از درج نظرات حاوی مطالب غیراخلاقی، سیاسی، توهین‌آمیز و یا غیرمرتبط با موضوع، جداً خودداری فرمایید.
- از درج هر گونه تبلیغ، آدرس پستی یا اینترنتی، شمارۀ تلفن و مواردی از این قبیل در بخش دیدگاه‌ها جداً خودداری فرمایید.
- در صورت مشاهدۀ تخلف، برخورد مقتضی انجام خواهد شد.
- سعی بر این خواهد بود تا نظرات کاربران میهمان (غیر عضو) در اسرع وقت منتشر گردد اما گاهی ممکن است انتشار آنها با تأخیری حداکثر 24 ساعته مواجه شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

خانه فهرستواره‌ها غم‌انگیزترین انیمه‌های تاریخ

جدیدترین مطالب سایت

بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 54
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 49
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 53
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 69
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 42
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 99
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 43
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 61
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 72
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 71
بخش: انیمیشن‌های سریالی قدیمی 105

تصویر تصادفی

Spirit